2013年3月18日 星期一

實在感動的Batman.... Play Arts Kai The Dark Knight


Play Arts Kai The Dark Knight

WoW...
我冇入錯..
佢唔係Hottoy
佢真係 Square Play Arts Kai
我有回憶
之前開訂時又唔識貨冇訂
C3搵笨展sold out 晒又入唔到
小炒價就入左隻返來
於是乎唔把玩佢唔多順暢
一玩佢我就wow...
WoW wOw....


我一向很少評玩具
今次wow到我忍唔到嘴
一於評評評
外貌 10分 有好強電影的感覺.. 一幕幕鏡頭從仿佛重現眼前
可動 8分 有接地關節.. 當然爆不到地啦.. 一般動作活動自如
上色 8分 這DK是灰色的.. 他的眼睛很有神.. 即是有靈魂
QC    9分 返正我都暗拍.. 好難再挑什麼
好玩性10分 只要你有睇電影.. 都會覺得佢好玩
我個人+佢0.9分
好高分的一位Dark Knight

去吧!!!
暗累騎士
































































Joker!!!






沒有留言:

張貼留言